Dag 1

Tjo ko. Skriver ett inlägg i förväg eftersom jag just nu, 13:09 svensk tid och 11:09 isländsk, sitter på Reykjavik BSI och väntar på vår skjuts till Eldhestar som går ca 13.00 (isländsk tid).
Gick upp kl 4.00 (svensk tid) och har varit vaken sedan dess. Kanongött! Eller inte. Flyget gick bra och van som jag är vid Ryanair är jag helt häpen av all lyx man fick. Gratis kaffe och film! Fast det var Economy Class! Så nu har jag äntligen sett Avatar. Det ni.
Fortsättningen på dagen har jag ingen aning om hur den blir. Spännande kommer det nog bli i vilket fall som helst. Gött att jag har island-stammis-Paula med mig. Nu ska jag lägga lite patiens eller något för att fördriva tiden.

Latersss


Update: 17:15 isländsk tid.
Framme på gården, håller nästan på att packa upp. Har redan ridit två islandshästar varav en av dem på en studsig tur vallandes en massa andra hästar. Kommer kännas i benen imorrn. Ca 19 ska vi på't igen och få en liten guidning runt området, om jag förstått det rätt.
Jag är helt lost och förstår verkligen ingenting. Men det kommer bli full fart och förr eller senare vänjer man väl sig!
Puss o kram ses inte på stan

de hann före dig:
från: carja

Full fart, typ!

Bra att du har en van kompis där.

Litet avis är jag!(Fast för gammal och lat..)

PYSS!

2010-05-18 @ 19:27:58
från: Emeli

:)

lycka till med morgondagen!

2010-05-18 @ 21:31:57
från: Moster p

Skönt att allt gått gått bra! Hoppas det fortsätter så. Kramar från Korsbacka som blivit med gräsmatta :)

2010-05-18 @ 21:40:49
från: Stolte Fadern

Bra, bra. Önskar dig allt gott på Island!

Har varit på kurs i konferensrum "Reykjavik" i alla fall...

Lili hälsar: "Alltihopa akta" och jag håller med.

Kramar

2010-05-19 @ 19:21:43

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0