30 maj



Där har jag varit idag.
Dagstur. Skulle försöka äta lunch med 6 hästar i nävarna. Gav upp och lät Sofia ta 4 extra när hon var klar med sin lunch.
Red sedan ner några hästar till en annan hage, Geert var snäll och lät mig klara mig undan med bara en handhäst (medan de andra red med tre var), han har faktiskt varit snäll mot mig på sistone. Tackar för hjälpen och sånt. Jag undrar om det var för att jag försökte få honom att äta en kaka härom dagen för jag sa att man blir snäll av kakor. Budskapet kanske gick fram!

de hann före dig:
från: Stolt Far

Bra Maja!

2010-05-31 @ 08:14:51
från: carja

Var kommer röken ifrån?

Vulkan?

2010-05-31 @ 19:40:48
från: maja

varma källor förstås!

2010-06-01 @ 20:33:10
URL: http://screenager.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0