24 & 25/5

Jag fyller år om en månad!
Och jag har min första lediga dag imorrn. Så jääääävla gött ska det bli.
Gårdagen: Tur 5c med Sigrún, då red jag Farbror Brun! Efter det Siggitur som jag för första gången fick guida själv på någon liten fux (gick väl sådär, speciellt med en deltagare som bara kunde tyska och italienska...) och sedan en snabbtur på Stein och en ännu snabbare dusch och så en kväll i restaurangen. Rätt kul att jobba där tycker jag, skönt med något man känner sig van vid!
Idag: 5c med Sigrún igen, annan liten fux som var söt, sedan fortsättning på den dagsturen; "Uppi" upp bland bergen. Blev kanske inte nån större ordning men en del klättring och fast min häst (Tvistur) var den stötigaste på länge var han mysig!
Ikväll blir det grillning och brännboll och innan dess får vi se om jag tar en powernap eller nått.
Pussa Pyss!
(Jag har faktiskt tagit några foton runt gården men de håller jag på ett tag till)
(Och blåtiran blev det ingenting med. Däremot har jag fått en snygg solbränna och/eller eksem. Snyggast på stället)

de hann före dig:
från: carja

Frisk luft och motion!

Hur är maten?

2010-05-25 @ 21:37:03

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0