9-10-11/6

Sedan sist:
9/6 var det onsdag. Red 3b på Sóti med några svenskar och några andra. Måste jobba mycket med den hästen och har inte stenkoll på honom än. Men det gick väl. Har för mig att jag red en Siggitur också. Minns inte på vem i så fall. Hm. Jobbade kvällen gjorde jag iaf. Laura och Rebecka kom (från falköping, Paulas syster+kompis)
10/6 trodde jag att jag hade frukost men nääe. De hade ändrat. Med tippex. Så fick gå ut. Red 3b på Rós. Sött fuxsto med dålig manke. Regnade. Bättre på eftermiddagen, då jag red en jäääävla Siggi då jag hade Sóti igen och red med massa dumma danska gubbar som inte ville försöka tölta utan bara skritta. När man har tidspress. Underbart. Och under fotostunden var det en svenska som tog av sig hjälmen när hon satt på hästen och höll inte i tyglarna eller någonting. Ville skjuta henne men hade inget vapen så det gjorde jag inte. Thóra red K. Ny tokig häst. Slutade hyfsat tidigt så jag och Cecilia gick in till Hveragerdi och köpte ost och vin. Hade ost- och vinkväll på Laura&Rebeckas hotellrum som de får bo i fram tills söndag. Asgött.
11/6 två Siggiturer. Första på Flaugur (tror jag han heter), var den jag red på för några dagar sedan också men inte mindes vad hästen hette. Bortsett från att det var stressigt som sjutton för att vi kom iväg alldeles för sent gick det bra. Andra turen red jag på Antvari. UNDERBAR HÄST. Bortsett från att han var rädd för fåglar och sånt där och att vi inte var helt tillfreds med varandra hela ridturen så ååååååhhhhh vilken tölt han fick till i slutet. Så Jäkla Underbart. Och så var den en svenska som råkade ta några kort just då. Fast hon hann checka ut och dra iväg innan jag hann ge henne min mailadress så hon kunde skicka bilderna. Fanfanfan. Ska se om jag kan få tag på någon mailadress via hotellet. Annars blir jag lite ledsen.
Nu ikväll har jag Thora och Guthlaug varit i Sellfoss och ätit pizza och kaka. Ganska mätt nu ja. Och lite fattigare. Men man måste åka iväg lite ibland.
Imorrn är jag ledig. Inga planer. Ska iväg. Så är det bara.
Puss

de hann före dig:
från: carja

Fin rapport!

2010-06-12 @ 14:57:24

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0