8/6

Idag: Superstressig och halvkaotisk morgon med hästar som sprang åt höger och vänster och sadlar som var kassa. Kom iväg jättesent på Reykjadalurtur, Cecilia red med mig, hon kom igår och fick en riktig mjukstart med 5 timmar i sadeln...höhöhö. Det gick bra iaf. Första gången jag hade en andraguide med mig och alltså slapp öppna alla grindar själv. Gött! Hade två kanadensare med oss, en som aldrig ridit och en som tyckte hon var jätteduktig. Spännande. Tydligen var Guthlaugs och Thoras Siggitur ännu mer spännande med galna asiater som skrek "Yiiihaaaa" och ville få hästarna att galoppera. Haha.
Kvällen bjuder på nån sorts film och så lovade jag att köra in till Hveragerdi för att hämta upp nån nisse vid busstation. Spännande att köra i detta landet för första gången!
Har skypeat med Emeli också, det var på tiden!
Pyss

de hann före dig:
från: carja

Mera skype vill jag ha! Verkar ha varit en givande dag.

Rim?

Puss!

2010-06-09 @ 19:29:37

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0