2-3/6

Tjolahopp!
Igår var jag ledig och hängde i Selfoss halva dagen. Fixade min klocka som stannade så lägligt dagen innan jag åkte, så nu tickar den på med nya batterier. Yay!
Kvällen blev sängihopsnickrande med två små islänningar, Thóra och Viésteinn, eller hur det nu stavas. Även en massa tjöt om isländska vanor och en hel del skratt.

Alla i vårt rum lyckades försova oss 15min idag, innan Paula (som var den enda som inte behövde gå upp då) påpekade att det var dags att gå upp. Kan ju skylla på att nån skola ringde min telefon en massa gånger och detta trycker jag då bara bort eftersom jag inte vill svara eftersom det kostar pengar. Riktigt jävla störande är det när de ringer innan kl 6 på morgonen (vi är ju då två timmar efter Sverige). Grrr. Vet dessutom inte vilken skola som ringer för det är inget nummer jag känner igen.
0515-885487, säger det någon något?
Annars har jag faktiskt haft en kanondag idag, lät bli att ens snudda vid en häst igår så idag var de roliga igen. Red först en Uppi-tur (bland bergen) på en klad hest som hette Herman, guidandes tre dalmasar som inte suttit mycket på hästar innan. Gick kalas. Sedan två timturer med lite nybörjare och barn och lett runt något mer barn. Och det var den dagen.
Paula ramlade av idag. Vet inga detaljer men tydligen hör det till att om man åker av åker man och köper wiskey. Så det gjorde de. Haha.

de hann före dig:
från: carja

Hejhopp!

Låter som att de 2 senaste dagarna varit ok, typ..

2010-06-03 @ 21:45:36
från: Far utan whisky

Musikskolan Falköping 0515-88548(7)0

2010-06-04 @ 10:33:06

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0