12/6-forts och 13/6

Hola!
Slutet av min lediga lördag blev desto bättre. Åkte in till Selfoss och köpte godis, tillbaka, till Hveragerdi och köpte vitlöksbröd, chillade lite hemma, tillbaka till Hveragerdi för att joina de andra som satt där och drack öl och tjötade, jag var fyllechaffis och det drog sig ända till Selfoss igen där vi satt på Kaffi Krus och skrattade och pratade ännu mer. Mysig kväll helt enkelt. Bra kväll.
Idag har jag varit i Reykjadalur med 7 gäster, många hästar att hålla koll på under lunchen. Dålig handhäst på tillbakavägen som bara ville vara först. Min häst (Dimmur? nää? vad hette den nu igen?) blev feg på tillbakavägen. Tönthäst. Sedan räcerstädade vi i nya gästhuset och Hrodmar bjöd oss på öl för att vi var rätt snabba. Sött. Nu har jag och Cecilia hjälpt Laura att flytta in i förrådsrummet här nere. Stora frågan är när vi kommer bli utkörda till huset i Thorvastadi eller hur det stavas. Och hur det blir. Den som lever får se!
Pyss!

de hann före dig:
från: Fadur

Trevligt att läsa!

2010-06-16 @ 09:38:54

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0