the resistance

Ja!
Just nu har jag många bollar i luften och jag har väl aldrig varit någon hejare på att jonglera. Men är inne i ett fett flow just nu och hoppas att det håller i sig!
Helgen bjuder på Håkan och frankrikekamrater. Pepp!
Idag har jag vickat på Stenstorpsskolan för andra dagen i rad (ungjävla') och rastat mina akvarellfärger. Och jag gjorde't i tid!
Snart ska jag duscha och kanske plugga lite ord innan det är dags att sova!

de hann före dig:
från: Stina

Heey. Yes sant, blåbär. Ledsen att jag inte frågade er först men jag lovar att det kommer se bra ut;) Efter fem års letande så..



Är du upptagen om dagarna? DAMN vad länge sen jag pratade med dig. Ska vi skypa i veckan?(-:

2009-09-23 @ 22:44:23
från: Emeli

Så länge jag vet att du beundrar och faller pladask för kameler så är det okej om du tycker att jag är en :)

2009-09-24 @ 21:12:46

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0