oui

Jo bloggen är igång igen. Det var iallafall tanken!
Jag gillar avbrott i mitt ordpluggande. Så mycket så att det blir en himla massa avbrott!
Hur går det med pluggandet då?
Jag är på G.
Bokstaven G, alltså. Vilket är ganska mycket efter planen och inte fasen blir det bättre av att jag sitter här och skriver gallimatias.
Hade besök av några fundamentalister som försökte marknadsföra en apokryfisk bok men det hade de inte mycket för. Jag flinade åt dem och sa att det var väl skönt att livet var kort och om man ska rädda världen så är enda sättet att utrota antroperna. De tyckte nog jag var lite fåvitsk. Jag tyckte att de var lite bortblandade.

Enough is enough
I'm outta here

de hann före dig:

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0