MAJ 2009


Bergsbestigning


Stenkastningsförbud

Sista konstlektionen. Must have - målarrock.

Martigues, världens vackraste ställe.


Sista promenaden genom Aix

Croissant aux amandes - det godaste som finns (och pekanwienerbröd förstås)

Om ni känner mig rätt förstår ni att jag såg till att köpa på mig några Kalle Anka-tidningar på franska. Här - buss på väg till Nice.

Många promenader genom Nice blev det och jag har en massa fina bilder!


Det är alltid skönt att veta exakt var man är!


Midnattsstrand


Vandrarhem och jättefrukost!

Monaco Formule 1


Vissa hade svårigheter med att hålla sig på banan!

 


Posering vid banan förstås!


McDo är aldrig bättre än kl 3 på morgonen - och jag fick äntligen min "Petit(e) Poivre"

Jag åkte till Bretagne för att hälsa på Tiphaine.


Fransk teater!


Strandbesök vid ebb...


Kollade på "Spectacle du Cheval" med Tiph's mamma!


Super!


Forsättning följer en vacker dag!

de hann före dig:
från: stina

vilka härliga bilder!:D

hurru, det gick inte så bra med skypandet, vi får bestämma en dag snart istället. vad händer i veckan? Ta hand om dig! kramar

2009-10-11 @ 23:18:08

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0