one of a very few of a kind

Tjing.

Har nu klarat av 6 arbetsdagar och det kanske blir en imorgon också. Lite trött och hinner inte med särskilt mycket annat men gillar ändå läget.
Gööörgött med två jobb för jag vet inte om jag skulle palla något av dem om det var det enda jag gjorde 40 timmar i veckan. Också skönt att jag inte har så långa arbetsdagar!
Så, ja, jag försöker spara pengar och intala mig själv att jag inte behöver spendera så mycket. Vilket går väldigt bra när jag jobbar varje dag för då blir det ju lixxzzom inte så mycket tid till annat.
Ouioui.
Och kvällarna har jag lyckats ägna åt quality time med Maj och Emeli och det är ju kalasbra.
Såatteeee
Det rullar på. Fram tills Januari/Februari då jag säger adjöss till min kära bil och troligtvis hittar på något nytt.

Qui vivra verra.



de hann före dig:

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0