I don't need another map of your head

Hej hopp tjillevippen hejsan
Idag har jag jobbat typ NINE TO FIVE-dag, förutom att jag jobbade till 18.30 men det låter inte lika roligt. Det var nog inget särskilt som hände nej. Igår var jag i Skövde och lyckades köpa lite grejer som var till nån annan än mig själv, för en gångs skull. Typ en födelsedagspresent till Majhaj för hon fyllde år igår och nu är ju nästan alla 20 utom jag. Bara Emeli och Käll kvar. Tjing pling
Och ja sedan så var jag på bio med mor bror och Anna och vi såg New Moon, tyckte faktiskt den var bra. För att den nästan följde boken. Fast den boken är ju inte direkt min favorit men ändå blaha blahablabla nog om det. Efter bion åkte jag till Majpaj och fick cheesecake och kinderägg och sånt.
Nej nu har jag inte så mycket mer att skriva för jag är trött och orkar inte zzzznark hej

de hann före dig:

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0