gäääääsp

Fredag 23/10:
Kl 12.42 gick mitt tåg från Skövde till Sthlm. Det roliga med det hela var att det kom TRE tåg samtidigt till Skövde. Alla med destination Stockholm. Intercity 11.29, mitt X2000 12.42 och ett X2000 11.49. Alla kom ca 13.00. Fint ordnat och bra kaos, SJ! (Swedish Junk)
Iallafall. Hade valt rätt tåg eftersom jag bara kom 15 min sent. Chillade, träffade mor min och drog sedan ut till Kungsängen med Simon och Emeli! Jag och mina lagom ambitiösa vänner som pratar stora spelningar och läkarlinjer. Thumbs up!
Kungsängen var iaf fint som en barnfilm eller Svensson Svensson-kvarter (enligt Emeli) osvosvosv. Vi gick ut och åt och sedan pluggade jag och Emeli ord medan Simon var på konsert, roade sig och kom hem vid 3. (hitta det underliga i den historien...)

Lördag 24/10:
Sov (max) 5 timmar. Upp 05:40. Iväg. Stockholms Uni 8.20. Högskoleprovdags 9.00. LÄS. LÄS. Och fy fan och där var det kört, ungefär.
Klara 16.15. Stationen. Hämta lillkusin. Dra "hem" och käka. Ladda om. Dra till Hovet. Lyckas ta sig in. Slåss om tröjor. Vara på den (näst) bästa konserten man varit med om. Expressens rescensent var den enda som fick det rätt, om jag inte minns fel.
Klara nångång. "Hem" och vända. Ut. Partaj. Hemma och helt uttröttad 3.00. Skönt att klockan då blev 2.

Söndag 25/10:
City och presentjakt. Träffade Kajsa. Jävla SJ. Drog till Uppsala. Kusinmys. Träffade Stina. Sov. Soooova.

Måndag 26/10:
Slödag. Kusinmys. Drog direkt hem till mor min.

Tisdag 27/10 - Söndag 1/11:
Lite jobb och ute på Klaralund i min egen ensamhet (utom torsdagen som blev spelkväll). Kalasbra.

Idag:
Jobbat på skolan. Gick bra alla lektioner utom att ha matte med 5 ¤%##"¤% killar i 8an. Fy fan säger jag bara.

Imorgon:
Tyska. Haha.

Fre-Sön:
Ranten.

Med andra ord blir det en riktig jobbvecka. Känns gött i plånboken.
Ursäkta för bildbristen.

de hann före dig:
från: Emeli

Som tur var så började jag lyssna först vid plats 11. Så jag slapp bli arg för det i alla fall.

Vad myspysigt det var här förresten!

Jobbar du hela lördag och söndag?

2009-11-05 @ 16:32:46
URL: http://maisouii.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0