et maintenant je suis très fatiguée

ETT: svar till Filip (och det finns för många att välja på så jag förstår inte varför personen i fråga inte kan dra dit ett efternamn): eeh ja jag tycker om ATT springa (infinitivformen av verb föregås ofta av ett infinitivmärke). och det kom jag på i typ 8an. jag glömmer bara bort det ibland. och vad är det roliga med det?

TVÅ: jag har kommit på vad som är problemet med mig och bloggande. fast för att öka den minimala spänningen så väntar jag med vad det är tills mitt nästa inlägg.

TRE: nu ska jag kolla på fransk disney och sedan sova. och det ska bli så jäääääääävla skönt.

de hann före dig:

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0