eh jaa

Min tanke var ju faktiskt att jag skulle bli bättre på att uppdatera denna blogg. Felet är att jag kommer på det när jag har massa annat som jag borde göra (vilket jag iofs brukar ha eftersom detta med bloggande inte är något större måste hos de flesta) såatteeeeeee...

Idag har jag städat och ordnat och grejat typ hela dagen (heja mig) fast jag har ändå hunnit med en del slötid. Just nu stör jag mig som sjuttsingen och lite till på en stor fet flugjävel som surrar runt i mitt tak och jag hoppas den hinner flyga ut ur mitt rum och självdö innan jag ska sova. För jag orkar inte direkt gå ner och hämta en flugsmälla. Usch nej. Då kommer det ligga en död fluga på mitt golv och det kommer bildas en mörk fläck på mitt ganska vita tak. Vilken katastrof det vore!


Nej, tjingpling för nu ska mina tänder vässas och en film ska ses.

de hann före dig:

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0