physics makes us all his bitches

Fortsättning på mardrömsveckan!

Söndag: Ska till Nice och mysa hela dagen och kolla på karnevalen och såna trevligheter.
Hur börjar dagen?
Självklart med att jag har bråttom. Inte jäääätte, men tillräckligt för att jag skulle tycka att det skulle vara på sin plats att springa en bit.
Vad händer?
Självklart snubblar jag på en upphöjning i trottoaren och står på näsan. IGEN!
Maja = klumpig bebis som precis lärt sig gå. Yes!
Slog upp såret på högerhanden igen och fick nya, fina på vänsterhanden. Både nederdelen av handflatan OCH knogarna, hur fan det nu gick till. Och två blå knän. Bra skit!
Nice var annars helt okej bara att vädret var regnigt och tråkigt. :(

Annat ovärt som hände förra veckan var att jag köpte skosnören till mina svarta converse (hade tvättat dem hemma och glömt att ta med snörena, TRODDE JAG...) och hittade de gamla i ena skon. VÄRT, nej!
Och lite allmänt med att disken jävlades och sådant. Men nu är det ny vecka och nya tag!
(Och det bästa med förra veckan glömde jag skriva i förra inlägget. Jag pratade med min sötnosbror!)

Fredagen var ju lite lustig också. Klassdisco med tema könsbyte. Jag har aldrig känt mig fulare och inte ett enda foto från den kvällen kommer publiceras!

Och så har jag köpt en märkeströja. Score!


Men som sagt, ny vecka. Klassen går igenom andra omgången av förkylningar och jag SKA INTE BLI SJUK ! Har ju redan varit det i år och mer än en gång i halvåret är inte okej.
Wellwell.

Just nu sitter jag i Emelis kök med Emelis dator medan hon läser Jean-Paul Sartre. Denna bild hittade jag från ett annat tillfälle när jag satt i Emelis kök. Fin va?

I skolan idag åt vi bröd och ost I MÄNGDER och drack vin till.
Viss skillnad på min och emelis kurs, jepp...

Ikväll blir det tacos utan tacokrydda och nån film och förhoppningsvis somnar jag tidigt och går upp pigg som en lärka kl 7 imorrn. Den som lever får se!

de hann före dig:
från: carja

Mitt vackra barn (se bild).

INTE ramla ner!

Det har Ludvig gjort så det räcker.

Kram, räknar dagar..

//SM

2009-03-04 @ 19:21:36
från: Stina

Hahaha nästan skrattretande att läsa. stå på fötterna kvinna!

Något som låter sjukt bra är Nice! Tusan vad avundsjuk jag blev!

2009-03-04 @ 20:58:43
URL: http://vittshirt.blogg.se/
från: emeli

nemen, vad sööööt du är!!

gulligull-nypa-i-kinden-du-vet!

:D

har du blivit en liten ost än?

2009-03-05 @ 16:26:41
URL: http://maisouii.blogg.se/
från: emeli

ost ost ost ost ost ost ost ost ost ost!



du är en bloggterrorist.



nypnyp och du har ett hett ragg till höger :D

2009-03-07 @ 13:52:36
URL: http://maisouii.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0