mais lui demande de t'acheter une voiture?



hej jag vet inte vad som händer i framtiden och det stör mig!
et en fait c'est le fait que ça me dérange qui me dérange le plus

vad händer i nuet då tro? jag har precis fått wifi:t att funka, vilket kan innebära att jag kommer tönta mig med datorn på kvällarna, hoppas jag låter bli. om 1½ timme är det konst och jag ska bestämma vilka bitar jag ska måla med färg och inte vilket jag har haft 3 veckor på mig att bestämma men ändå inte har blivit helt klar över hur jag borde göra. merde.

vad kan man tillägga, mycket om man hade velat, men det låter vi bli!
halva mars har snart passerat och april blir en stor besöks-månad. (mamma jag vill ha sushi)



när jag nu ändå tänker på det är det dags att bjuda på min citatsamling! (dvs allt jag sparat i utkast de senaste ~7 månaderna)
"Det stannade en jävla fitta där!" - mest kul för att det var helt oprovocerat. en person som stannade sin bil.
"I totally wanna suck your mum's tits!" - SouthPark
"Du har en stabilhet..." - Charlotte Perrelli i idol-juryn, hon skippade nog några svenskalektioner
"När jag blir mamma, då ska jag bli pappa!" - Fritzan, i diskussion om mammors beteende
"Alltså det luktar typ en dålig grogg här inne!" - Fritz igen, i en téaffär (som luktade té) i gbg
"Precis som om man kollar på en vacker tavla!" - Hanna i Aix, om att spana in fransoser fast man är förlovad
"Min sinnesstämning är turkos!" - Maria B, något hon tydligen funderat mycket på
"Jag har ett litet problem här!" - Misstänker att det var Lovisa på en Kajsa-fest
"Jag ser ut som en amatörmålad tavla i ett rum fyllt av Michelangelo" - Diana, som brukar klaga på överpretentiösa personer (...)
"Vad gjorde du?" "Jag läste min mail." "På toa?" - Linda som hade varit borta ett tag och Rebecka som hade fått för sig att hon suttit på toa
"Lilla pallevante!" - Emeli
"Åh en katt! Nej det var en plastpåse..." - Rebecka



that's it. självklart roligast om man var med om situationen (alltså är det mest jag som skrattar) men nu slipper de ta plats i min utkorg!

de hann före dig:

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0