boulets de chocolat




Typ vad jag sysslat med sedan sist.
Pariserhjulet blev avklarat idag,
chill i parken har varit på schemat för fjärde dagen i rad
och förra veckan råkade luggen klippas (och jag var självklart tvungen att ta en bögig bild)


Annat från förra veckan och helgen: Middag med Emeli är heeelt okej.

Och jag har insett att det snart kommer besökstorm! Mor och Ove, sedan Wickan, sedan Fritzan och sist men inte minst Jessica(?!?). Så jävla bra! Ja!

Trådlösa internet har börjat funka och jag har skaffat Skype nu. Så ni vet...

de hann före dig:
från: carja

Heter det inte DU chocolate??

Från en novis...

2009-03-16 @ 18:22:31
från: maja

köttbullar heter boulets de viande, så tror inte det du...

2009-03-16 @ 18:29:48
URL: http://screenager.blogg.se/
från: emeli

hallå? vart är texten: cred till emeli för anne mison?

just det!

betyder det här att vi ska prata med varandra varje kväll förresten? ♥ :D

2009-03-16 @ 22:12:29
URL: http://maisouii.blogg.se/
från: Frey

Hej söt!

Nu har jag varit lite upptagen och varken läst eller kommenterat eller skrivit själv på ett tag. Du kan läsa om en fin onsdag och torsdag i min blogg nu iaf. Malena Ernman vann, operadonnan. Ganska kul faktiskt. Har nog inte en chans i eurovision, men nu har vi försökt med ngt annorlunda iaf:)



Pusspyss

Storebror

2009-03-20 @ 00:23:32
URL: http://frey.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0