a bitter sweet symphony

bonjuououor mezamis

Denna veckan har varit väldigt out of the ordinary men très sympa som man säger!
Temavecka med franska regioner, franska ostar, fransk musik och håruställning, för att vara lite kortfattad.

Fredag blev slöslöslöSLÖ dag som sjutton. Tänkte få massa saker gjorda men nejnej. Orkade ingenting. Tog mig iaf ut ur huset vid 21.30 för pub/chillkväll på Solfan. Framochtillbaka-kväll som sjutton. Solferino, Cours Sextius bar; för fullt, IPN; toa och kareoke (hahahahahahahahahahhahahaha säger jag bara)(nej jag ställde inte upp), O'Shannon, Cours Sextius bar; kom in och rastade franskan ordentligt, IPN; tyvärr och kul i fem min, Muraneau; Emeli jag ska hämnas, sedan hem.

Lördag var superduper, kom iväg till Marssan med billiga bussbiljetter och drog runt och fikade på olika ställen och ja, trevligt sällskap, trevlig stad, blåsigt men ändå. Super sympa! 22.50-bussen hem och kom hem och somnade och vaknade 9:30 idag och det känns helt okej. Klippte Rebeckas lugg. Spännande. Och nu sitter jag här och ska snart snabbluncha och ge mig ut på en sån där älskad promenix <3 med min lilla hurtbulle.

de hann före dig:
från: Anonym

5 juni! hurså?

2009-03-09 @ 17:06:19
URL: http://domlekerbara.blogspot.com
från: emeli

tihi.

jag finner inte riktigt ord över du vet vad.

:D

2009-03-10 @ 16:56:15
URL: http://maisouii.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0