update

Varför bloggar du?
Jag bloggar för att jag själv vill kunna kolla tillbaka i mina arkiv ett år senare och se exakt vad jag gjorde vid den tiden och återuppleva alla minnen. För att blogga i syftet att andra ska veta vad en gör tar bort en del av nöjet med att umgås med folk; man får aldrig chansen att berätta vad man sysslar med i person längre, eftersom man istället skriver det på bloggen. (Fast jag läser andras i syftet att veta vad de gör. För att jag är en lat människa och för att jag kan.)
Fast det var inte det jag tänkte skriva (det var bara en parentes ungefär som det här).

Jag tänkte skriva att de senaste två veckorna har jag hunnit åka både hit och dit och bort och fram och ja jag har fyllt år men av olika anledningar eller inga anledningar alls var alla ute och cyklade och jag vaknade utanför Skara och spenderade eftermiddagen utanför Stenstorp och somnade i Skövde. Kvällen blev dansdansdans på Husaren och jag hade en riktig kanonkväll trots Michael Jacksons bortgång.
Och hela denna veckan har spenderats i Arvika och veckan har varit stenhård men kanon och ja jag gillar att jobba. Och jag har nästan sålt öl till Detektivbyrån.



Som jag lovat (mig själv) ska en superduperupdate komma. Men då ska jag sitta vid rätt dator med rätt bilder och det ska vara rätt tillfälle.
Nu börjar sommarschemat. Jag hoppas på regn!

de hann före dig:
från: sandra

Maja, imorn. IMORN! Du är best.

2009-07-06 @ 23:34:24
URL: http://kingjeremy.blogg.se/
från: kj

Nästan sålt öl till detektivbyrån! det är ju nästan coolt det maja! ;D eller nej, det är coolt!

2009-07-13 @ 19:11:23
URL: http://njaa..eller j... hihaho

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0