oooohhhh say what you want about me

ooooohhh but can't you see what I see?

Oh my freakin' anything jag har If You Seek Amy på hjärnan som tusan idag för att jag slog på MTV vid två tillfällen mellan 10.45 och 11.20 imorses och den gick båda gångerna. Pensionärerna måste ha undrat vad jag var för nån typ som gick omkring och nynnade på den hela dagen.

Nu är det helg och jag är jätteledig. Får se om jag lyckas hitta på något vettigt, har en del att få gjort här hemma men vore ju kul att komma ut och rasta sig lite. Rasta hunden. Passa barnen. Jadajadajada

Depeche Mode var underbart och jag fick Tiger Lous låtlista. Anna Ternheim satt fint. Bob hund också. Florence Valentin. Jag jobbade lite för mycket men det var ändå nice och jag har äntligen lärt mig att duka av!



titta en bild

de hann före dig:

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0