je suis, donc je pense

Tredje jobbveckan av fem och hittills överlever jag. (Ja jämfört med Emeli jobbar jag förstås ingenting men 100 timmar i veckan är inte normalt). Idag var jag lagom lost och jag skyller allt på mina allergitabletter som jag ska ge en chans till innan jag kontaktar vårdcentralen igen och på nytt frågar dem vad det är som är fel på mig.


För andra dagen i rad har jag ridit en barbackatur på islandshäst och jag GILLART. Framför allt tanken på att jag kan göra hur många såna turer som helst de närmaste typ 16 dagarna. :D



Ja, nu kommer fina tider. Imorrn kommer Maj hem och på onsdag åker mamma till Spanien och lämnar hus och bil i mina händer. Il faut profiter - och det kommer jag göra. Profitera bjäng. Hihi tihi höhö

de hann före dig:

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0