en bulle. en, en, en bulle.

Jag är så förbannat snortrött på att vara förkyld eller vad sjutton det nu är jag är.
För jo hej jag har varit förkyld sedan valborg. VALBORG!!!
Det började med att jag var trött. Sedan kom snoret. Sedan hostan.
Efter några dopp i medelhavet försvann snoret men hostan var kvar.
Sedan kom jag hem och där började jag snart snora igen. Och det har hållt i sig.
Ett vårdcentralsbesök senare och jag fick allergitabletter. Vilka jag iaf tagit ordentligt i en vecka i sträck utan att det har hjälp ett piss.
Som sagt,
JAG ÄR FUCKING JÄVLA TRÖTT PÅ ATT VARA FÖRKYLD!

de hann före dig:
från: Anonym

Jag är också lika förkyld! Har fan vart det sen min födelsedag i April!

2009-07-15 @ 22:16:34
från: sandra

Det går över tills du gifter dig:D. Mammadejthelg låter bra, ni får ha det så trevligt så ska jag tänka på dig min kära.

2009-07-16 @ 21:55:41
URL: http://kingjeremy.blogg.se/
från: Emeli

Och jag är frisk! :)

2009-07-17 @ 00:23:49

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0