I'm living the dream. Woooohooooooo

Nu är jag där igen. Det där med att försöka skriva ett långt fint blogginlägg när man sitter i skolan brukar aldrig gå så bra :)

Ja jag är alltså i skolan på min lediga fredag. Endast för den älskade åtkomsten till internet. <3

Andra veckan (bara!) har bjutt på mina två första konstlektioner, en massa seriösa franskalektioner, ganska mycket samhällstjat (znark) och ja lite av varje. Kanoners. Jag gillar det här!
Jag ska väl fördriva en timme till vid datorn och sen ska jag "äntligen" köpa tvättmedel och lite frukostmat, typ. Blir många småhandlingar när man bor ~20min från stan. Poff.


smygkort på en fransk lapplisa


de hann före dig:
från: sandra

ser fram emot ett inlägg på franska snart då:D

2009-01-16 @ 20:41:02
URL: http://kingjeremy.blogg.se/
från: sandra

ja! jag vill att du ska skriva på franska! Jag lovar, då skriver jag något du vill, typ att du är söt:D

2009-01-17 @ 19:17:50
URL: http://kingjeremy.blogg.se/
från: emeli

ja, det är lamelamelame!

men idag har varit the day of my life vad det gäller friåkning så det är faktiskt lite mer okej nu^^

jag är gladgladglad och jag har blivit inbjuden på fransmännens bodybalace-pass nu i eftermiddag HAHAHAHAHA. skitkul. får se om jag hinner dit dock. jag kommer ju dö av skratt isf ^^

SAKNAR DIG.

gull och pusspusspusspuss!

2009-01-20 @ 14:37:50
URL: http://maisouii.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0