saturday, bloody saturday

Denna veckan har jävlats något förjävligt med mig.

Måndag: Jag vaknade kl 10. Tänkte "fan". Första gången jag försovit mig ordentligt (börjar 9) men hoppade kvickt ur sängen och tänkte att jag kunde ta mig till skolan till den andra lektionstimman som börjar 11!
Hade planerat att göra havregrynsgröt så det gjorde jag. I mikron, för att det går snabbare. Liten tallrik = lite gröt = inte mätt, gjorde en tallrik till med lite mer. Poff. Överkokning. Gröt i halva mikron. KUL!
Efter att ha torkat ur mikron blev klockan för mycket och det blev ingen skola den dagen.
Annat nämnvärt: Gjorde semlor med Emeli på kvällen. Fettisdagens första semla blev äten 00:02. Score!

Tisdag: Var inte alltför jävlig! Utom att jag glömde mitt busskort när jag och Emeli tänkte åka till havet. Därför blev det inget (och hade väl blivit lite sent ändå) men ändå!
Onsdag: - " -

Torsdag: Ja. Äntligen! Skulle jag ta mig i kragen och gå upp kl 7 och ut och springa. (Jag har kommit fram till att fast jag inte är någon morgonmänniska så blir det ändå bäst att göra det på morgonen.)
Problem: Jag är väldigt dålig på att göra saker innan frukost. Äter man innan man springer får man håll. Hm!
I alla fall. Småblind utan linser sprang jag runt parken och var ensam och groggy men ganska glad. Lite för glad, trodde min kondition var lite bättre än den var... Väldigt trött sista biten, oj lite grenar eller en sten eller whatever, pangbonkdunk och Maja står på näsan. Smidigt som tusan, nej.

Torsdag kväll: Jag köpte äntligen en burk pesto och skulle äta det med kyckling, soltorkade tomater och bandspaghetti. Mums! Vad gör jag? Jo, jag ställer burken dåligt och bonk så ramlar den i golvet och säger krasch. Yay!

Fredag: Jag fick årets första soleksem.


Som sagt, jävlig vecka, men med många höjdpunkter!
+ Semlor
+ Solsken och värme hela veckan
+ Bra classmates
+ Miss-alltid-i-tid



första semlorna, utsikt över Provence, en väldigt fin jätteprovençalsk by, Gatan lixzom, helt okej picknickställe och krigsskador


de hann före dig:
från: Anonym

Stackars Maja!

/Stor moster P kram

2009-02-28 @ 14:26:15
från: carja

Stackars lilla söt!

Blåser hårt på det onda..

//SM

2009-02-28 @ 21:26:13
från: Wo

2009-03-01 @ 10:24:30
från: wicksell

Vad är det med dig och fritzen när det kommer till att visa äckliga bilder på kroppsdelar när man äter? :(

2009-03-01 @ 10:27:09
URL: http://spaceballs.blogg.se/
från: Far

Aj, aj, aj. Men mums med semlor och vackra vyer.

2009-03-01 @ 17:46:49
från: sandra

Haha! Du är så underbart härlig att jag inte kan sluta leeee!

2009-03-01 @ 23:07:05
URL: http://kingjeremy.blogg.se/
från: sandra

Hur var förresten peston?

2009-03-01 @ 23:08:00
URL: http://kingjeremy.blogg.se/
från: emeli

Tjing!

Jag sprang nästan förbi ditt hus förut! Det du!

Hoppas era ostar och viner är äckliga den här veckan.

Mina grammatiklektioner är säkert mycket roligare!

Hittat några prostituerade än eller??

Ikväll är det fest. Hoho. MED kläder :))

See ya later!

2009-03-03 @ 13:09:38
URL: http://maisouii.blogg.se/
från: sandra

haha, tack så mycket! Snart är det dags för ett nytt inlägg, tycker jag;)..Massa kramar från sverige, eller nästan, men skåne iaf...

2009-03-03 @ 18:26:26
URL: http://kingjeremy.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0