i don't wanna work todaaay

Jeudi
Jag har börjat få lite hopp för fransk radio. Igår lyckades jag fånga Bohemian Rhapsody. Nice!

Ganska vanlig vecka, lite kul att man fått en "vardag" i Aix, likxzom.

Just nu är jag på väg att käka lite onyttigt vitt bröd (jag trodde Ed skulle ha något halvgrovt, men icke...schwartzbrot lät inte så lockande) med blåbärsmarmelad, inte helt fel! Sedan är det Expressions Plastiques som gäller i tre timmar, kanske släpar med mig kameran så ni ser att jag faktiskt åstadkommer lite, trots allt...
Jag & Lovis försökte få vår oljemålningslärare att låta oss få fler kurstillfällen, det gick lite sisådär...eller ganska dåligt. Blä. Man hinner ju ingenting på dessa förjävla dyra konstlektioner! GAH! MERA!

Ouiii!
Nästa vecka blir reportage-vecka, för fransmännen + Emeli har lov. Jag är glad att jag inte har det. Så onödigt :) Dock inga konstlektioner, ska försöka få ihop en questionnaire med lite frågor rörande téléchargement, är glad att jag lyckades hitta på ett ämne som jag faktiskt är lite insatt i!

a+, som de insatta skriver i sina sms

de hann före dig:
från: Wicksell

schwarzbrot.. <3

2009-02-19 @ 17:53:29
från: carja

Ser fram emot bilder av dina kvalster!

//LM

2009-02-19 @ 21:23:06
från: evelina

just take it easy cause there is no stess... lalalaa

2009-02-21 @ 16:19:25
URL: http://heartbreaks.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0