EFTERLÄNGTAD UPPDATERING!

Det är februari!
Idag satt jag ute och lunchade, förra veckan var jag i Marseille 6 gånger och hade en myspicknick med Emelaj, veckan innan det kan man säga att jag var ute lite för mycket men eftersom bl.a. min kära mor läser denna bloggen så hade jag förfärligt mycket läxor!

Längre inlägg kommer när ni minst anar det!

de hann före dig:
från: emeli

gör dina läxor!

2009-02-12 @ 13:01:19
URL: http://maisouii.blogg.se/
från: carja

Hm,

Du kan väl låtsas att jag inte läser?

Dessutom har Alf råkat få adressen till din blogg. Han läser nog heller inte..

//LM

2009-02-12 @ 15:21:55
från: FarAlf

Hej, vill bara meddela att även din far har upptäckt din blogg nu!

Roliga bilder, kommer att inte läsa senare, nu sk jag försöka göra ramar att spänna upp Lis kinesiska broderier på.

2009-02-12 @ 15:51:29
från: sandra

Shiiit vad läxor det är! livet är en läxa! Skaru på läxa eller? ;)Jag tycker inte du ska ta sån hänsyn till vilka som läser. jag gör inte det fast min far,plastmor, mor och moster läser...lite får dom tåla! saknar dig

2009-02-14 @ 18:31:40
URL: http://kingjeremy.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0