sitter och väntar modigt på sparken,

Nu är jag i det där "hej nu har det hänt mycket sen sist"-träsket!

Förra helgen var kanon, dansdansdans med Maria, Maria och Linda på Scat på fredagen och karneval på söndagen!



I söndags anlände min mor och Ove och det är helt och hållet deras fel att jag inte skrivit något sedan dess!
Hyrbil = massa mysiga utflykter, i alla fall två, måndag: Camargue och tisdag: Luberon. Lite dålig timing att jag gick i skolan varje dag men jag såg till att ratera några lektioner.



Igår blev det myspicknick i min park innan de åkte iväg mot flygplatsen. Sedan tröstade jag mig med att bada Kajsas hår och kolla lite utställningar, och igårkväll blev det film hos Emelie.
Jag har sett Sex and the City-filmen!
OCH...
Jag tyckte inte att den var helt värdelös!!!!!!

Eller ja
Det var inte helt bortkastad tid att se den i alla fall. Jag skrattade ibland. Men bra var den ju inte. Såhär dagen efter kan jag knappt minnas vad den handlade om. Handlade den om någonting?

de hann före dig:
från: carja

Såå mysigt!

Fina bilder. Mina kommer nog sedan, typ.

//Mor

2009-04-13 @ 20:38:49

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0