oh my goodness. shut me down!

Hej.
Ett av mina största problem har ganska länge varit och kommer nog fortsätta vara att jag aldrig kan nöja mig med att göra något halvdant. Det är också därför som jag sitter hemma i pyjamasbyxor med för få timmars sömn på nacken efter att inte ha orkat/velat/jagvetintewhatever fixa 3 artiklar att prata om idag.
Nej. Ingen bra dag. Frågan är vad jag tänker göra åt det.
Det lutar åt att försöka sova några timmar och sedan antingen gå och handla eller sätta mig med akvarell. Förhoppningsvis blir det något av de alternativen, men känner jag mig själv rätt så lär jag fortsätta sitta framför datorn och tycka synd om mig själv istället.

Nej, helt enkelt blä åt att vara på dåligt humör och allmänt självdestruktiv (det ligger i släkten har jag och Linn kommit fram till) och hej jag har bara mig själv att skylla och jag har så mycket jag måste lära mig innan jag börjar plugga seriöst. Faktiskt.


Till något helt annat:Jag och Rebecka såg Arn 2 igår. På tiden!
ochochoch jag blev väldigt lycklig över att äntligen ha skymtat fd min grannes hästar! (vart sätter man fd i det sammanhanget? svensk grammatik tjottahejti)



Tyvärr missade jag Källs nacke. Tant pis! Har någon koll på tiden då han är med så kan ni ju höra av er. Man vill ju inte missa hans stora roll!


Till något helt annat 2: Jag har hittat ett smultronställe. Och jag tvingade dit Emeli igår och vi picknickade bland hästmyrorna. Kanon!



Puss och kram hela da'n!


de hann före dig:
från: Wicksell

Min fd grannes hästar borde det bli. Om det inte är din grannes fd hästar du menar.

2009-04-15 @ 12:24:32
URL: http://spaceballs.blogg.se/
från: carja

Kanske snarare din för tillfället (eller?) fd grannes fd hästar, typ. hm, stämmer nog.

//SM

2009-04-15 @ 21:11:53
från: emeli

Goddag kära, trogna, trevliga, ostiga memoarläsare.

En fråga,vad hände med bilden som jag inte skulle oroa mig över att behöva se nångång?

2009-04-16 @ 11:14:38
URL: http://maisouii.blogg.se/
från: emeli

någon uppskattade tydligen promenaden du bjöd på i söndags...... hahahaha



http://markaix.blogg.se/

2009-04-16 @ 20:04:35
URL: http://maisouii.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0