21 avril

Nu ligger jag lite sådär efter igen.
Fast det tänker jag inte göra något åt nu!
Just precis nu åskar det. Jag har släckt alla lampor (fast datorn lyser ju) och myser med småöppet fönster så jag ska höra regnet och se blixtrarna. Me like.
Förutom det är det enda som hamnar här idag att jag förut hittade en ny själsfrände (i alla fall när det gäller en grej).
och det är Lovisa!
För idag gav vi oss på ett samtalsämne som jag annars bara brukar kunna prata om med min käre bror.

en bild säger mer än tusen ord ;)

//en inte alls nördig Maja

de hann före dig:
från: carja

Jag tror att jag förstår, mycket väl!

//SM

2009-04-23 @ 21:05:00
från: sandra

Jag har läst Kalle Anka i ditt hus. Och det var najs!

2009-04-26 @ 20:41:12
URL: http://kingjeremy.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0