wasn't life supposed to be more than this?

Pourquoi est-ce que je pense? Pourquoi est-ce je suis?
Et de temps en temps je pense trop et il faut arrêter.

Det var något svinbra jag tänkte blogga om. Som jag kom på på jobbet.
Men nu - borta.

Iallafall
Idag var första helgdagen jag jobbade på Ranten. Och seriöst, folks alkoholvanor! Falköpings samlade alkoholister! Sålde nästan bara öl och några satt seriöst och betalade 50 spänn för starköl efter starköl tills jag var tvungen att säga nej. Och de ska försöka skämta med en och vara roliga och de är bara äckliga fulla gubbar och helt enkelt EEEWW!!!!!

Så med detta ville jag säga: Bli inte alkoholist! Det är sjukt ofräscht!

PUSS

de hann före dig:
från: sandra

SÅ HIMLA OFRÄSCHT!

2008-09-06 @ 22:56:49
URL: http://kingjeremy.blogg.se/
från: evelina

behöver de mer folk på ranten? hur fick du det jobbet? lägg in ett gott ord för mig? ;) kommer du till mig på lördag ? :D

2008-09-08 @ 22:28:32
från: maja

till eve: 1. det tror jag inte.. 2. för att min morfar äger det :) 3. tyvärr inte, det blir skövdefest istället!

2008-09-09 @ 19:23:05
URL: http://screenager.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0