the most radical thing to do

En sån där dag.
En sån där helt meningslös dag.
Ingenting planerat = ingen väckarklocka ställd.
Ännu mer ingenting = man väntar två timmar med att äta frukost. Sedan äter man hurmycketsomhelst för att ha något att göra.
Två timmar senare är man proppmätt men funderar på att ta något annat att äta för att man inte har något bättre för mig.
Jag har många gånger hävdat att jag aldrig kommer börja tröstäta. Däremot tristessäter jag.
Kollar på några Scrubsavsnitt i dålig kvalitet bara för att man inte orkar ladda ner.
Nerladdning är förresten förbjudet. Det är som droger. Man blir beroende.
Vädret suger och jag vill ha mer sommar. Har inte kommit över den än.
Fest på lördag och jag vill nästan hellre jobba men jag vet inte varför men jag ska inte.
Är det meningen att man ska ge upp sociala grejer för att jobba? Näe?
Min bror kommer hem en stund idag om en stund eller två jag har ingen aning.
På måndag ska jag hjälpa till att måla i lägenheten.
Och så ska jag göra en inflyttningspresent och jag vill verkligen att den ska bli jättebra och om den inte blir det är jag helt värdelös och det är ju lite deprimerande.
Jag sitter här med min stora kärlek i knät. Hon kallas Pyss.
Datorns fläktar låter som våran dusch @ CPU-nivån 3%. What is wrong?
Jag kan inte kolla på youtube-videor och liknande på helskärm med min laptop. Dagens I-landsproblem?
Pyss är söt.
Jag vill bara bort från allting för det finns inte så mycket som betyder och det som betyder orkar man inte lägga energi på.
Bränd bränd bränd.
Vilken brainstorming det här blev.
Som sagt, meningslös dag som man lika gärna hade kunnat sova bort men vad vinner man på det?
Ingenting.
Bättre att kolla mer på Scrubs så kommer man framåt i säsongerna och när man kollat på allt får man hitta på något nytt att fördriva tiden med.
The most radical thing to do is to love someone who loves you.
Jag älskar att läsa böcker men då ska de antingen vara totalt opretentiösa och onödiga eller såna där som man måste anstränga sig för att kunna läsa men man får ut någonting av det. Vad detta 'någonting' är är frågan men helt klart någonting.
Det är torsdag idag.
Elfte september.
Joyeux anniversaire.

de hann före dig:
från: sandra

du ska se att du blir party på lördag, det ska jag se till!

2008-09-11 @ 18:46:51
URL: http://kingjeremy.blogg.se/
från: emeli

maskerad är bra grejer! roligaste temat i alla fall.

och du behöver lite party i tillvaron :)

dessutom behöver du något att se fram emot.

mm, en stinaresa kanske?

pusspusspuss!

2008-09-12 @ 18:34:47
URL: http://maisouii.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0