maja coming late to work version #¤%¤"

Dagens woho: Det där med att bli bakfull verkade vara en engångshändelse. I am saved!

Jag vet ärligt talat inte vad det är med mig och hela den här komma-sent-till-jobbet-grejen.
Idag gick jag till och med upp i tid, efter endast 5 timmars sömn. En timme hade jag på mig tills jag skulle behöva cykla (istället för en halvtimme som det brukar bli när jag har snoozat klart).
Vad gör jag? Jo jag äter och grejar allt som vanligt och är ute i så god tid att jag unnar mig att lägga mig och vila i 15 minuter. Sedan skulle jag ha 10 min på mig att borsta tänder, klä på mig osv. Visst, lite optimistiskt men det är ju jag. Problemet är bara att istället för 10 minuter tog det 25. Och jag förstår verkligen inte hur jag kan ta så lång tid på mig. Resultatet blev att jag cyklade hemifrån en minut innan jag skulle börja jobba 5 km bort. MAJA DU ÄR SÅ BRA! TACK!

Det var min morgon.
Resten av dagen hittills består av att jobba med BF:arna och jag säger inte mer än så om det!

Gårdagen var fest och höjdpunkten var faktiskt att battla mot brorsan i Singstar. Jag säger bara Baby One More Time så kan ni säkert lista ut resten.
(PS. Jag vann! Jag vann jag vann jag vann!!!)

de hann före dig:
från: sandra

det jag hörde var outstanding! du är bäst!

2008-09-14 @ 14:36:21
URL: http://kingjeremy.blogg.se/
från: emelie

2008-09-14 @ 20:19:08
URL: http://maisouii.blogg.se/
från: emeli

jag körde också singstar igår!!

inte baby one more time, men toxic.

britney spears ftw liksom!

pusspusspuss och jag saknar dig.

2008-09-14 @ 20:19:43
URL: http://maisouii.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0