I-land is the shit 2

Jag fick en femma från 2002 med en fläck på men sedan bytte jag ut den mot en finare femma!
förresten
KJ läser! Det är ju underbart! Kickassbra helt enkelt!

Helgens citat:
"Det stannade en jävla fitta där!"
helt oprovocerat. Kanonkul.

Linn är en nedrans bra människa och förra veckan var allt något att hänga i granen.
Måndag var bra
Tisdag var hyfsad
Onsdag var bra
Torsdag var svinbra
Fredag var svinbra
Lördag var svinbra
Söndag var okej
Synd bara att min näsa snorar som aldrig förr.

de hann före dig:
från: sandra

meeen..vad fan. jo, jag känner väl så med..helvete. men vi får ta det så fort andan och tillfället faller på. krya på dig babe!

2008-09-29 @ 23:05:52
URL: http://kingjeremy.blogg.se/
från: kj

läser och läser.. jag kollar mest på bilderna... skoja! :D klart jag läser maja, du är kul! :D

"kickassbra" haha, grabbarna är ju bra sköna alltså :D

2008-10-07 @ 23:10:26
URL: http://kickassproduktioner.se

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0