people = shit

heeeey I'm stupid I'm stupid I'm stupid!

Bra dag @ work, tredje dagen i rad nu som jag har JOBBAT, helt otroligt. Idag var jag t.o.m. i tid. Slå det om ni kan!
Fick applåd av besökarna. Hade ett barnkalas med snälla 7-10åriga tjejer. Helt okej.

Annars är jag trött. tröttelitröttött och jag har ingen koll alls på resten av veckan. Och på något jävligt konstigt sätt har jag lyckats bli bjuden till FEM fester i helgen. Sinnessjukt.

Jag log när jag såg ankomsttavlorna på Centralstationen.
De 4 första tågen var försenade.
Swedish Junk.

de hann före dig:
från: emeli

det är fredag imorgon :)

2008-10-30 @ 07:53:13
URL: http://maisouii.blogg.se/
från: wicksell

vänta lite.. barnkalas med 7-10åriga tjejer och du tyckte det var helt okej? Vad hände med den maja som avskyr barn??

2008-10-30 @ 17:26:03
från: sandra

haha! kom du i tid? vart är världen på väg?..grattis, fan!

2008-10-30 @ 23:06:59
URL: http://kingjeremy.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0