jag vill ju bara vara

Anledningar för superstress:
1. Jag är kanontrött
2. Högskoleprov imorrn
2a. Jag gör det på Västerhöjd och jag har aldrig varit där inne
2b. Jag har inte pluggat tillräckligt
2c. Jag måste alltså kanonplugga typ...nu.
3. Efter högskoleprovet ser det ut som följande:
Söndag - Dalénium
Måndag - Samma + Körlektion
Tisdag - Samma + Tyska
Onsdag - Samma + GBG
Torsdag - Linn kommer flygande (?)
Fredag - Skövde/Skultorpfest
Lördag - Dalénium + Djungelfest
Söndag - Dalénium
GAAHHAHHAHAHAHHAHAHH
Jag är inte van vid att ha saker att göra hela dagarna.
DESSUTOM!
Måste jag fixa utklädnad, hjälpa Emeli att fixa huset och träna in stjärnhimmelsvisningar så jag kan hålla typ 2 om dagen.

Help me.

de hann före dig:
från: emeli

haha.

kul att du gör så mkt!

och att du tänker på mitt hus bara sådär. hahaha.

det löser sig.

ser fram emot onsdagen :)

PUSS

2008-10-24 @ 17:01:16
URL: http://maisouii.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0