the way I hurt myself again, just to get back at you

Skivan: En läskig skiva med personen i fråga i huvudrollen. Jag har inte vågat lyssna på den. Framsidan skriker Elvis/dansband och jag vet inte riktigt om det är min genre... Men ändå!

Haha
Konversation mellan mig och pappsen häromdagen:
Pappa: I år röstar jag för att vi inte har någon gran alls. Jag brukar ju vara för plastgran istället för vanlig gran, men i år röstar jag alltså för ingen gran alls.
Jag: Men var ska vi lägga julklapparna då?
Pappa: Vilka julklappar?


Hörde jag någon säga julstämning? ;)

de hann före dig:
från: sandra

Haha.Din pappa verkar vara en skön prick. Mingus kommer nog kursa efter gårdagen..undrar hur många av dom små söta servitriserna som får vara kvar efter vår uttömmande night out..

2008-10-12 @ 16:04:09
URL: http://kingjeremy.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0