yes I'm a little bit confused

Hej min kära något snötäckta värld.
Är det något jag brukar förstå mig på när det gäller dig så är det mig själv. Men just nu vet jag inte alls vad jag håller på med och varför.
Jag upptäckte precis att om man kopierar ett foto så blir det bättre kvalitet än om man först scannar in det och sen skriver ut.
Bara så du vet.

Och snart börjar en ny "period" av mitt liv som jag antagligen inte behöver delta i så länge men det känns faktiskt inte helt okej. Jag intalar alltid mig själv att jag inte bryr mig men det kanske inte är sant. Och om detta säger jag bara
HEEEEEEEELVETE
MERDE
JÄVLA FUCKING SKITFAN
PERKELE SATAN FÖR LITE PROCENT

Och ibland känns det och ibland känns det inte och nej jag förstår inte. Inte alls. Inte just nu.

det går över, det går över, det går aldrig över

Ja Wicksell, mer och mer utflippat. Men förhoppningsvis återgår jag snart till att faktiskt säga något istället för att bara skriva av mig allt jag vill ha ur mig. :)))

de hann före dig:
från: emeli

HEJ!

2008-11-21 @ 17:34:47
från: emeli

det kallas att springa hit i två minuter lite då och då :)

2008-11-21 @ 18:22:31

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0