vaknar intill dig med spritsmak i munnen


Bonjooour mes amis

Idag sitter jag här med en lustig smak i munnen, inte sprit som rubriken antyder, utan smaken av tre olika sorters kuvert som har slickats igen.
Sort 1: 1 kuvert
Sort 2: 3 kuvert
Sort 3: x kuvert

Totalt har jag slickat igen y st kuvert. Med andra ord har jag ingen koll på hur många det var.
(JaG saknar mattenördigheten lite. Och G:et i "JaG" blev stort för att jag kom åt caps och sedan tyckte jag det såg roligt ut så det fick vara kvar)
(Tur att vi hade självhäftande frimärken)


Igår var en kanonkväll. No expectations at all. Jag, pappsen och Pentti, sedan jag och Emeli (och de glada bröderna och dr Wolff och hans fru ^^) och sedan jag och Emeli och Julia och sedan jag och Emeli och glöggen och sedan jag och Emeli och Julia och glöggen och morotskakan och blablablablablubblubb


Och om ni undrar hur bilden ovan kom till så var det så att jag upptäckte att jag inte hade några webcambilder på mig själv sedan jag klippte mig (O STORA FASA!) så det blev en del. Och så tänkte jag att jag skulle bjuda på några fina. You know me lixzom.


Idag har jag fått en del gjort, ändå. Och mer ska det bli(??) (ÄR DET SANT??!!?) Eh jo kanske? Jag ska iaf se om jag vågar mig ut och pulsa fram i snön och lämna lite brev till diverse grannar. :D
Snön är faktiskt mycket mer okej när man inte MÅSTE ut i den. Typ kl 7 för att ta sig till bussen till skolan och sånt. Nu är den ju nästan ljus och fin(!!!) Ja det är vinterhataren Maja som talar!

Vad långt och sammanhängande jag skriver! Eller?

de hann före dig:
från: emeli

Blodpudding i all ära, men guldklimpen slår ju fortfarande det mesta^^och ofta jag kommer bli vuxen? Nope. Ingen träningsvärk idag heller :(

En sak till. Jag vet allt att du älskar vintern innerst inne! Vänta bara tills jag fixar skidor åt dig!

2008-11-25 @ 19:34:41
URL: http://maisouii.blogg.se/
från: sandra

Feeest! Jag handlade det mesta på cdon, men resten på bluebox.se. Nu är jag klaar med min julshopping! Jag måste festa röv i helgen. Hjälp mig!!!

2008-11-25 @ 22:41:18
URL: http://kingjeremy.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0