och "allt annat" är så falskt och fel

Hej.
Idag är en sån där dag som jag känner att jag borde skriva någonting här för jag har inte skrivit någonting på jättelänge men jag har ingenting att skriva.
Eller ja egentligen har jag massor att skriva om. Men jag känner inte för det. Big loss ... NOOOOOT.

ICH BIN SCHNAPPI, DAS KLEINE KROKODIL
har jag lite halvt på hjärnan idag. Då förstår ni att jag vill skjuta mig själv.



Jag vill men jag vill inte och nej jag vill inte.


Någon aning om vad som fick mig att skratta något otroligt idag?
CPDIMMAN.
Det cpigaste jag varit med om. Gick längs vägen och kunde inte se nästa vita kantstreck. Illa McFrilla, eller?
Jag tyckte iaf att det var så löjligt att jag gick och fånskrattade en lång stund. Sedan fånskrattade jag ännu mer åt att jag antagligen skulle kunna cykla rätt in i en älg utan att se den innan det var försent. Så jag bromsade lite för säkerhets skull.

Idag låter jag säkert jätteförvirrad men det är okej för det är jag också. :D
Jag vet inte vad jag vill men jag vet egentligen men jag vill inte ta tag i det men jag vet inte varför.
Något sånt.

PUUUSSSS

de hann före dig:
från: sandra

Maja...du är den härligaste människan jag vet..

2008-11-05 @ 21:46:31
URL: http://kingjeremy.blogg.se/
från: sandra

Du. Vi ska ses så in i helvete!

2008-11-06 @ 13:40:17
URL: http://kingjeremy.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0