bonjour mon chéri

Idag har jag träningsvärk... DET ÄR SÅ JÄVLA ILLA
JAG SKÄMS LIKSSSOMMMM

Har ni tänkt på vad enkelt det vore om vi människor kunde nöja oss med att käka gräs? Tänk vad lätt det vore om man blir hungrig... Och vad mycket mindre socker och sånt vi skulle få i oss. Kanon helt enkelt.

Hej jag heter Maja och jag är förvirrad. Eller? Jo. Vad fan. CP!

de hann före dig:
från: Anonym

HEJ!

2008-11-16 @ 22:27:32
från: emma

haha du är söt maja, och jättekul om du vill köpa ett ex, jag har ju några provexemplar du kan kika på först om du vill se :) hör av mig. puss!

2008-11-17 @ 10:16:24
URL: http://depuis.blogg.se/

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0