with or without you

Är det detta som kallas att planera sin tid?

Underbart med extremplugg in i det sista. Majamajamaja, det är ditt eget fel. Har du inte förberett dig tillräckligt för studenten så skyll dig själv.
Skyll dig själv. Skyll dig själv.

Kom hem vid kvart över ett kanske. Ut i solen. Allmänt sov-och-må-illa-lite och softasoftasofta.
Datorn. Blev inspirerad av www.castlebabe.se (NEJ. Ingen smygreklam. Se men inte röra!) och tog en älskad kolkrita och kladdade lite. Myspys.

Visste hela tiden att jag ska ha biologiföredrag imorrn (läs: idag) och hade inte direkt kommit jääättelångt, alltså, jag hade bara kvällen på mig.

Runt 18 kommer jag fram till att ne, nuuu jävlar, ska jag plugga. Missat samtal från Anna. Ringde henne.
A: "Var det klockan 19 vi skulle ses?"
M: "Eeh... Vaa?"
A: "Jaa, middagen ikväll!"
M: "Eeeeh... Vaaaaa?"
KLONK!
Avslutningsmiddag med Daléniumfolk för att Malin och Sofie ska lämna oss. Och jag hade helt glömt bort det.
Illaillailla!
Stress som initusan, hade min cykel i Stenstorp så fick ta brorsans numera enväxlade cykel (den har fastnat på näst högsta växeln...) och cykla i rekordfart till det stora samhället och ta tåget till Skövde. Glömt fritidskort. Jajamän! Jag är sååå bra! Lyckades hitta några kronor på ett gammalt rabattkort och med hjälp av det och lite åldersfiffel lyckades jag ändå ta mig till Skövde och Kryddan och tacobuffé.
image26

Jaja. Mys iaf. Hängde lite med Anna och Frey efteråt och sånt.

Och nu sitter jag alltså med biologin. Ska duscha nu och sedan börja göra min powerpointdel haha.
Bra att Emelie inte är mycket tidigare ute än mig. Så pajar man inte för gruppen lixxxzom.

Bra Maja! Sätt dig och blogga mitt i allt.

En vecka kvar. Brrrrrrrrrrrr!
Vaporisera mera. À bientôt!

de hann före dig:

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0