Hawaii

Just nu känner jag att jag är en sinuskurva och mitt liv en cosinuskurva.
Med andra ord, jag och mitt liv är inte i fas med varandra. Jag ligger lite efter. Attans?
image25
Gårdagskvällen blev en bra kväll efter några om och men. Det blev i alla fall Toto-konsert i Skövde med bror och Erik, och en massa andra sötnosar som var där. Simon blev glad och jag höll uppe NV3es färger, om man kan säga så. Eftersom bussförbindelserna inte särskilt ofta (läs: aldrig) är något att hurra för tog jag och brör ett tåg hem och gick från Stenstorp. Det regnade och jag hade min älskade gula regnjacka. <3 Då gör det inte så mycket att det regnar. Inte när man går med sin favoritbror heller. Gull!
Sedan blev det hem och käka färdigpizza och sedan blev det hockeyhockeyhockey. Vi var ganska säkra på att Kanada skulle mosa Sverige som flugor men det blev ju som tur var inte riktigt så, även om jag aldrig riktigt vågade hoppas på seger. Det blev det ju inte heller. Menmen. Det är synd att hockey-VM går varje år, det blir lixxxzom inte lika exklusivt då. Så... ja. Sportnörd och Heroes III-nörd de senaste dagarna. Det känns helt okej och lite småmanligt.

</inlägg>

de hann före dig:
från: Bävern

ohhh! Heroes III :D

2008-05-18 @ 19:44:45
från: Lajnus El-Ström.

Länge leve Heroes III!!

2008-05-20 @ 00:12:36
URL: http://windowpane.blogg.se

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0