hard work work

"Morfar, vad blir fem gånger tusen?"
"Femtusen!"
"Ja jag tänkte väl det!"

Gulligullbarn...


Lite mer aktivt, lite mindre seriöst: http://stekiigt.blogg.se

Nu tar vi lite i punktform
- Jag fick godkänt på CAEn. Men fy vad rädd jag var när jag skulle logga in...
- Valborg spenderades i Uppsala och det var skönt att komma iväg
- Jag vet aldrig vad jag vill
- Det finns vissa beteenden som jag inte står ut med

Sommaren kommer bestå av jobb, jobb och mer jobb och jag hoppas att jag kommer bli snuskigt rik!
En månad + 1 dag kvar till studenten. Jagvillmenjagvillinte.
En månad + 21 dagar kvar till 18. Jagvill:)

de hann före dig:
från: Lajnus El-Ström.

Jag kan förklara varför just det här jobbet är så attraktivt:

- 180 kronor i grundlön, utan OB.
- jag skattar norsk skatt dvs 7% av min lön.
- 4 mål mat om dagen hela veckan + boende på något hotell-liknande.
- Jobba 2 veckor, vara hemma i 3 veckor.
- Företaget betalar alla resor, som är med flyg.

DET, min kära Maja. Är ett bra jobberbjudande.

2008-05-06 @ 11:33:58
URL: http://windowpane.blogg.se

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0