a different city

image21
I wanna live in a city

with no friends or family
I'm gonna look out the window
of my color TV
I wanna remember to remember
to forget you forgot me
I'm gonna look out the window
of my color TV




Idag är det sooool!

Stek i solen säger jag bara. Lyckats plugga lite också, men mycketmycket kvar
Som vanligt.
Fel inriktning säger jag. Ma/Data-nissarna har ingenting att göra just nu.
Men ändå! 29 dagar kvar. Jag får snart panik. Vad ska det bli av mig? Ingenting, som det verkar just nu. Och precis just nu låter det helt okej. Jag har inga ambitioner just nu. Just därför känns det så bra att inte ha några planer alls för hösten, som det ser ut nu. För mycket jobb i sommar ger en del cash att leva på om allt skulle skita sig. Vem vet, jag kanske låser in mig nånstans och målar hela hösten. Det låter faktiskt inte helt fel...

Mina föräldrar firar 20-årig bröllopsdag idag.
Happy anniversary, typ...


de hann före dig:
från: emeli

det är dumt att du bor där du bor. om du hade bott lite närmare hade jag sprungit hem till dig och kidnappat dig, eller bara varit bitchig eller så.

hälsat på helt enkelt.

du är bra. (om du undrade eller så)
och snart är det helg. då ska du vara såhäär upptagen med att inte sitta hemma. (om du undrade eller så)

hoppas det här är lagom fjolligt, jag har ansträngt mig.

puss!

2008-05-07 @ 23:05:31

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0