we'll all float on alright

Modest Mouse - Float On
Dög 2004, duger nu. Världens bästa oroa-dig-inte-låt.

Anyways,
Påsken hittills har bestått av hesttävlingar och lite allmänt bös.
Igår var det dressyr, gick åt helvete.
Åkte till Maj efteråt och åkte pulka, kollade på film och pratade om gamla tider. Time is running out.
Gullemys...
Idag var det hoppning, och det var väntat att det skulle gå åt helvete men slutade med enbart en vägran. :)
För upplysnings skull är det j-vligt kallt att rida fram i tunna ridbyxor och minus sju grader.
(Om någon skulle få för sig att testa någon gång, alltså.)

Sitter här och dricker äggtoddy, och vad som händer ikväll har jag ingen aning om, mer än att jag har svårt att ta mig dit för att lördagstidtabeller SUGER. Och jag är inte så värst pepp på någonting. Speciellt inte på att vara hemma, egentligen.


Två år sedan världens finaste hund dog.
28/3 1996 - 22/3 2006
Och alla minnen kommer tillbaka när man minst anar det.
Jag minns precis hur det kändes.
Varför tar det så lång tid?

de hann före dig:

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0