that bää-stard

hopphej
cae almost done. wehehey!
film igårkväll hos äääsp, efter många om och några men blev det black sheep.
thrillerkomedi
väldigt speciell. om genmanipulerade får som börjar döda människor. hurra! och alla människor förvandlades till får också. kvalitetsfilm oh ja, bara käll som inte uppskattade den(?)

i övrigt,
jag är trött. och jag vill ha sommar!
88 dagar till studenten
och 108 dagar tills jag fyller 18!

453737-5
and you know how it feels
so you learn to forget
and you learn at the end
that is's best to pretend


de hann före dig:
från: frank

jag såg equlibrium och the usual suspects. sistnämnde var extra bra. första var brkanske lite pojkig ;P

2008-03-10 @ 12:16:20
från: emeli

naaw. gullemys och godnatt-kommentaren förgyllde min dag! och jag borde se den där fårfilmen.

107 kvar.
just det, en sak till...
S.....

2008-03-10 @ 21:05:50

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0