R...

453737-4 Fysikprov imorgon
Man skulle ju kunna tro att jag någon gång skulle lära mig att inte skjuta upp allt pluggande till dagen innan.
Just fysiken är inne i en mindre bra period just nu,
precis som förra provet pluggade jag verkligen inte ett skit förrän kvällen/natten/morgonen innan.
Och det provet gick ju mindre bra. (Med mina mått mätt.)

Har hunnit igenom 1/4 av sidorna i boken och gjort kanske 2/5 av uppgifterna. Och det är dessutom den lite lättare delen jag gjort...
Bra jobbat Maja!
Bilden illustrerar btw en gammal Maja, lika dum som den nutida Majan, men lite mer naiv.
Alltid skönt att veta man utvecklats på vissa plan i alla fall, även om en del var lite mindre frivilliga.

Så sitter jag dessutom här och bloggar av alla nödvändiga saker man kan göra. Hur smart är det?
Fast egentligen, det borde inte vara intelligensen som brister.
Vad är det då?
Mitt stora mysterium... Vad är det som får mig så fruktansvärt omotiverad hela tiden?
Den som har svaret på det kan få en zombie. Eller godis.

de hann före dig:
från: Wicksell

"Fast egentligen, det borde inte vara intelligensen som brister." I rest my case.. :P

2008-03-12 @ 16:02:18
från: Lajnus El-Ström.

Alla olika typer av Maja som jag har lärt känna, har likväl varit mycket bra människor, hela bunten!

Lycka till med pluggandet! Ge dig själv en örfil när du börjar tröttna!

2008-03-12 @ 17:58:31
URL: http://windowpane.blogg.se

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0