I love Europe

Sittin' @ work with good music in my head!
I love Europe... We're a part of one big family!

Här händer det mycket annars, har jag hört. Eller inte. Simone och Malin springer runt och städar nånstans och jag har som vanligt funnit min plats chillandes framför datorn.
Hjärter känns inte fullt lika spännande längre när jag har klarat nollan. Som väntat, men jag kan få klaga lite ändå.

Chilldill och melodifestival hos Emeli igår. "Dunka mig"-Frida kom sist, det var huvudsaken.
Såg sedan på en amerikansk "komedi" och halva The Village innan jag inte pallade mer och Emeli fick skjutsa mig hem. Partymode i bilen, partymusik + test av LED-belysning på min mobil.
Det är nice!

I övrigt, påsklov nu vilket jag inte riktigt har insett än. Det kommer väl lagom till att lovveckan är slut, som vanligt. Ska försöka ta tag i mitt liv under lovet. Städa mitt rum. Plugga. Fan, kom precis på att jag fortfarande inte gjort klart biologin... Fan igen. Och fan. Fanfanfanfan.
Jag vill måla. Vad ska jag måla?
På önskelistan just nu:
- Inspiration till att måla
- Att biologin vore klar
- Att jag inte glömt mitt block med rapportskrivningskladd i skolan
- Någons storebror (...)
- Sommar
- Solbränna
- En hund
- Mindre schletet men fortfarande fluffigt hår
- Att jag vore mindre schleten
- En radio så jag slipper sitta här i tystnad och nynna Christer Sjögren
- Något att göra så jag slipper skriva ett långt och onödigt blogginlägg
- Some happiness
Om någon har något av detta så giveittomebaby, thanks.

de hann före dig:
från: emeli

partymode i bilen är aldrig fel en lördagskväll runt tvåtiden!
jag vill också ha happiness. samma slags happiness. vi måste komma på nåt bra som löser våra problem haha :)
gullemys!

2008-03-16 @ 18:15:18
URL: http://www.nogg.se/trasseltrulls

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0