dreams are what they used to be

Jag vaknade nyss.
Sovit sedan ~16.
CAE-prov om 10 timmar.

453737-3

Jag vet inte om det är bra eller dåligt att jag precis lyckats vända på dygnet. Pluggande till CAE lär gå lättare nu när jag är utvilad, men jag vill ju inte direkt ramla ihop av trötthet under slutdelen av provet.
Får väl plugga så mycket som möjligt och om jag är trött kan jag ju alltid sova lite till. Tihi!

Och förlåt Linus, jag ska blogga mera. När jag är lite mindre tyngd av skoljobb och kan kasta ur mig lite diverse klagomål på hur världen ser ut och på hur människor tänker.

Nu ska jag äta sushi, som råkar vara min favoriträtt. Pizza är iofs också gott, men det känns helt klart mer sofistikerat att svara "sushi" på vad ens favoriträtt är. Som om någon någonsin frågar. Men det känns ju mer världsvant.

au revoir et ayez un bon week-end. je n'en aurai pas. parce que j'ai des grandes grandes testes d'anglais demain et je travaillerai dimanche.
om man kan säga så.

à bientôt

de hann före dig:
från: frank

CAE gav mig feber

2008-03-09 @ 19:37:35
URL: http://sittstill.blogg.se

Lämna en kråka!

vem är du?
så du slipper fylla i detta nästa gång

har du en mailadress tro?

en blogg kanske? (hemsida är sååå 2005)

klara färdiga skriv!

Trackback
RSS 2.0